Är du lesbisk?

Jag vet inte vart vissa föräldrar tror om mig... Igår va andra gången en förälder frågat sin dotter om hon var lesbisk, jag har en stark aning om att jag är inblandad i detta.
Första gången trodde Paulines föräldrar att vi var tillsammans,
bara för att jag sov över hos henne väldigt ofta mitt i veckorna och att vi då delade säng (är det mitt fel att hon har en kingsizebed)?? Plus att vi kanske badade bubbelbad tillsammans några gånger med vin och tända ljus, I dunno!
Igår hade tydligen Becks mamma (baserat på några <3 och "älska dig"-citat på facebook) trott att Becka va lesbisk.
Snälla föräldrar förstå att nu för tiden behöver man inte bara älska sin familj och käraste, tiderna har förändrats till ett mer "mångfaldsälskande samhälle" eller nått i den stilen.
Så en gång för alla, jag har absolut inga problem med homosexualitet och än så länge har jag inte känt av att jag är homo heller. Jag må älska många utav mina vänner, men inte på det "jag är färälskad i dig-sättet". Är vi på samma sida numera?
Me and my lover <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha fan va sjukt :O jag säger "jag älskar dig" till mina kompisar ofta och skriver <3. Pfft, föräldrar.. ;)

2010-01-14 @ 20:54:39
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0