i'd like some privacy please'

aaaaah, vad jag längtar efter att vara ensam. dagen slutade med att jag traskade ut i mörkret helt ensam i snålblåsten påpaltad upp till tänderna på en promenad. gick nog några kilometer innan jag gick ut i beckmörkret mitt på en äng och bara la mig där i snön och stirrade upp i mörkret och alla stjärnor. låg där och nynnade med i florence & the machine's låtar mitt ute i ödemarken, det va faktiskt mysigt lite kallt bara men vad gör man inte för lite privacy?

hatar att vara hemma, det är så ensamt och tråååååkigt! jag har sagt det förut men rädda mig!




Kommentarer
Postat av: pao

flo hjärta xoxo

2010-01-11 @ 14:51:26
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0