It's fucking twothousandandten man!

Som ni kanske minns blev jag tillfångatagen i USA, därför jag numera kallas L-TAO (Lisa- The Arrested One). När jag satt där i min cell och begrundade mitt brott och vad jag i framtiden komma skall göra kom jag fram till att året 2010 kommer bli mitt år på ett eller flera sätt och det ska jag fanimej uppfylla!
 
Startade starkt känner jag med att få julanställning på ICA Maxi två dagar efter jag blivit frisläppt. Nu hoppas vi på vidareanställning, det ska vi väl kunna ta att ordna 'cause I love it! 

Alltid försöker man leva positivt, eller det har jag inte gjort men nu har jag världens mest optimistiska väninna och en väldigt fridfull och positiv bror, de börjar smitta av sig på mig så det här ska säkert gå bra :) Försöker stänga ute vissa negativa joner från min familj och skickar de ner i min farfars negativa-jon-ljus (?) 
Jag har massor att delge er om mellandagarna, vi börjar med det imorgon, har jobbat med feber tre dagar nu och ska upp kl 0400 i natt för att inventera :O Vi tänker cash i det här anseendet.
 
Nyåret va underbart kul med härliga flickor, enda down-thingiii va att man va sjuk :( Men lite sprite o pandodil-zapp löser alla problem. Även fina raketer, isvurpor, nyårskyssar, partyalias (always) massa mat och hallonsås med goshundar i släptåg. Jag hade det perfekt! utan en droppe alkohol, jag vet jag är mormor men är man så är man. Lever på juldagarna fortfarande. Även om jag hoppas på en Just can't get enough-kväll väääääldigt snart?!

Vad jag vill säga är att 2010 är mitt år och det ska bevisas! Bara läs och lär :) 

Kommentarer
Postat av: Becks

Tummarna (och tårna) upp, YOU GO GIRL!

2010-01-03 @ 19:16:19
URL: http://vildlycka.blogg.se/
Postat av: Towe

hahaha vad hittade du på för dumheter i USA? :}

2010-01-03 @ 19:35:01
URL: http://tuss.devote.se/
Postat av: Anonym

2010 kommer bli suuper! jag längtar redan till nästa återförening (: LOVE <3

2010-01-03 @ 19:38:15
Postat av: Martina

Glöm inte skriva om vårat lilla äventyr ;P

2010-01-03 @ 19:50:12
Postat av: Slaizen

Towe, jag råkade åka dit på fel visum och detta gillade inte amerikanarna så det blev finkan för mig :S Men det är ju med en upplevelse ;)

2010-01-03 @ 20:41:37
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0