matlådor är bannlysta!

Senaste tiden har jag blivit obeskrivligt lat, inte bara med träningen och allt annat jag tar mig an. Men med lunchlådan, orka fixa den dagen innan? Dagen till ära hade mamma stekt en majsomelett till mig så det va healthy shit på min meny idag, annars har det ack och ve mest varit "kåv mä brööö" eller cheeseburgare till lunch den senaste veckan. Usch, I distgust myself :S
Men nu när jag stod hemma och diskade ur min lunchlåda kom jag på varför jag hatar att ta med mig maten till jobbet, det är ju äckligt! Det är skitäckligt att äta ur en matlåda, det smakar inte ens mat det smakar bara låda och ser grisigt ut. Inte rätt konstistens eller färg eller lukt för den delen heller. Det är bara osmakligt, som jag brukar säga: TACKY! Tacka vet jag den gamla hederliga korvbon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0