vacum

ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! Har säkert pratat om att göra det i ett halvår minst men det har liksom inte blivit av hur mycket jag ens önskat, velat och bett om att få göra det. Nej, jag pratar inte om sex (ni snuskisar som trodde det). Bara en så enkel grej som att städa mitt rum, men idag har jag gott folk lyckats!
Väntade hela dagen på att Becka skulle komma och hämta mig, men segnöten kom ju aldrig så jag tänkte "what the heck, lika bra att ta tag i skiten en gång för alla"! Så jag gjorde det, jag städade mitt rum och nu luktar det fräscht och inte ett dammkorn så långt ögat når (lyft inte mattan bara). Jag är bäst på att städa, bara det att jag inte gör det särskillt ofta. Varför det tar sån tid är väl att man öppnar någon minnesask eller fotoalbum som man blir sittandes med i ex antal kvartar. Men mer än två timmar tog det i alla fall inte.
Så nu ikväll ska jag rensa bland kläderna, har upptäckt att det finns en hel del grejer som behöver sys om, in eller lagas. Blir att åka till mormor med en säck imorgon :) Annars ska jag äntligen få sitta uppe en hel natt med Beck imorgon utan att mina päron stör!
Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0