"You made me slip and fall"

Det är både kul och tråkigt på samma gång men vad gör man inte för ett skratt. Jag, min syster och kusin verkar ha ärvt vår farmor/mormors råa humor, så kallad skadeglädje. Det finns inget roligare än när folk slår sig, djur däremot är inte alls kul men allt annat... j oj oj, skrattar tills vi ligger i en hög på golvet och kippar efter luft. Har också kommit på att jag inte har ett endaste normalt skratt. Antingen frustar jag som en gris, inhalerar luft med tårarna sprutandes samtidigt som jag kastar mig fram och tillbaka i desperation, eller också ett ondskefullt ha-ha-ha-skratt jag fått efter min bror.... Vilka fler? Ja, gott folk ni kommer uppleva dem. En annan sak jag skrattar bara när det är kul, som tur är är jag ett riktigt humorknippe som skrattar till det mesta så frukta inte ;)

Igår va det en hysterisk skrattsalva som slutade med inhaling och vaggningar över vägen. Min syster och jag va ute på de hala vägarna med en stor häst i släptåg, när vi kommit in en bit på skogsvägarna som om ni inte visste är snorhala med stora grusstenar eller vad man ska kalla dem på. Dax för lite fotosession på fina hästen tänkte vi så jag skuttade omkring med mobilen i högsta hugg väl medveten om blixthalkan som rådde.
Va extra noga att jag hoppade på de grusade delarna men så missade jag änså en isfläck och föll pladask. Med benen rätt upp i luften och landade hårt på min arm vriden i i ganska lustigt läge. Mobilen flög ur handen som ringen för för Frodo och gled flera meter. Min kära pålle blev livrädd och stampade ner centimeter från min utsträckta hand.

Since min syster är lika skadeglad som jag skrattade även hon tills hon dog, jag dog givetvis först men också på grud utav smärta. Idag har jag ett djävulusiskt blåmärke i storlek med Belgien på mitt smäckra lår och en arm som inte går att lyfta plus en svullen armbåge... Som det kan gå när man ska leka friskis och svettis.

Tragedin fortsatte när min stronga syster skulle kasta upp mig på hästryggen, ni måste hålla med om det mysigaste är en barbackatur på hästen i vintersagan utan hjälm och träns :S Hästen, Chic är nog också lite skadeglad för han stod extra länge med alla sina 600 kg på min stackars lillasysters fot och tryckte :(



Tur han är söt <3


Kommentarer
Postat av: pao

''djävulusiskt blåmärke i storlek med Belgien på mitt smäckra''



AAAAAAAAAAAAAAAAAAH that line juust fuckin killed me!!!!!!! geeeeeeeeeez i wish i was there jag hade dött tre ggr ffs!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-06 @ 20:19:13
URL: http://unthinkthis.blogg.se/
Postat av: Martina

Min stackars tå med :S

2010-01-07 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0