FYI jag är ledig idag

Det är ju så typiskt, har typ varit inne i två veckor känns det som, och så IDAG när jag är LEDIG och åker till BEACHEN då fan regnar det!! Det är ju så uppenbart att jag är förföljd utav otur... Suuuuuur är jag nu.
.
Okej, lite sol hann jag med innan det blev molnigt och regnigt. Hann även leka lite meden flytboj med kära Paul, riiiktigt roligt att leka sjöodjur (ja vi är efterblivna). Torhamn is the shit för övrigt.... ibland, inte idag.
.
Ännu roligare är när päronen sitter i baksätet när vi kör, "Håll avstånden" "BROMSA!" "Akta katten!!" osv osv osv, lite enerverande efter ett tag såklart men då är det ju tur att man har krut i käften :P
.
Nu ska jag in på bio (ECLIPSE!) äntligen! Med  de fina flickorna på jobbet: jenni, jessica, malin o janni.

Kommentarer
Postat av: paul

hähä ganska nice dag ändå :) kom t kalmar i helgen hihi

2010-07-22 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0