It's raining, but no men this time :(

_
Som Paul-Patty så tydligt har upptäckt, det regnar... Men det är ganska mysigt tycker moi. Speciellt idag när jag är ledig för första gången efter en utgång. Igår kväll/natt spenderades på terrassen med lite maxifolk, smockfullt med folk, fräscha drinkar och dans i höga klackar. Kvällen var räddad, hade det så kul! Speciellt när lilla Bambi (Malin) gör världens krumbuktfall i trappan, jäklar vad det lät och såg kul ut. Höll på att dö av skratt, skadeglädje är det bästa! Tätt följd av Coffe som gled ner för halva trappan xD Extra kul var att väcka mamma för att bli hämtad i stan, hehe... Mer fest blir det imorgon, Norrlänningen ringde nyss och påminde om festen imorgon med mediamarktpeople tror jag det är, mighty fun :)
_
Idag har jag bara legat i soffan med ett glasspaket på magen och kikat på film, har antagligen hängt på facebook i x antal timmar så innehållsrik har min dag varit. Just målade naglarna med 17's Fairy Cake, tuggummirosa <3
Strax börjar mer film på TV, måste vila min ansträngda kropp efter brännbollen i tisdagskväll med workcollegesen.... Tjejerna mot killarna, inte så jämställt när vi va tre mot fyra! Men i slutet vet i fan om vi knappa in på de små asen ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Lätt att vi gjorde!! Kan nog nästa tom påstå att vi vann sista omgången! :P

2010-08-01 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0