sommarbär

Härlig powerwalk i morse, bara jag, några råddjur och enstaka harar uppe. Detta är det bästa med att bo på landet, lugnet. Det är verkligen tyst så när på naturen såklart. Här skäms jag inte för att gå en promenad i shorts och bikini, för det är få som kommer se mig ändå. Att kunna sjunga rätt ut och tralla för sig själv utan att det nödvändigtvis kommer komma någon runt hörnet är frihet. Det bästa av allt är att hitta ett dike fullt med de sötaste underbaraste bären nånsin, smultron <3 De är så fina! Att bara sitta där på huk i vägkanten och pilla i sig små små rosa bär är sommar för mig, bromsen som bet mig på benet innebär också sommar men de får gärna utplånas från jordens yta!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0