sunday bloody sunday

Lediga dagen igår spenderades i ett regnigt och inte minst sagt Kääälmääääa, på superhelgen på ridklubben Udden där kusin och Grålle tävlade i svåra klassen. Tre dagar har tävlingen tydligen hållt på men lilla jag har bara kunnat följa med på finaldagen :( Riktigt härligt att andas lite hästluft igen och traska runt i ridkängor och vindjacka. Nämnde jag att något utav det (vet inte vad jag ska kalla det) känsla är att slunga en färsk hästskit på gödselstacken för att höra splooshet :P Gross! Det var i alla fall kul att agera lite hästskötare igen, även om jag fick mig ett nyp i handen, ääääh fareshmare...
Harry Potter and the Goblet of Fire kollade faktiskt jag på igår natt, Pauline sov för en gångs skull. Det är alltid jag som somnar i soffan och missar merparten av filmen, men icke idag. Jag som hade förberett insomningen med att borsta tänderna och ta på mig glasögonen så tar det fyra timmar innan man somnar. Höll på att kokas levande kändes det som, hot hot hot... slutade med att jag traskade uppför trappan i mörkret, skiträdd efter ha sett ett "Det okända"-avsnitt tidigare för att krypa ner i P's säng som är så sköööööön. Vaknade nyss, lillstackarn ligger på golvet på hundmadrassen som egentligen är min... ooops! Halvtimme kvar, sen ska jag till jobbet.... Låååång vecka framöver men det kommer nog hända en hel del roligheter om jag inte misstar mig :P Kolla bara vad som stod ute på fruktlagret och väntade på mig häromdagen:
.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag var också i Kääälmääää igår, craaaazy

2010-07-26 @ 19:16:08
Postat av: PaoW

mmmmmmeeeeeeeeeh why dint you wake me uppppppp? men jag var rätt död efter helgen o efter att ha sovit på den där sodding solsängen så det var förrersten rätt omtänksamt av dig :)

2010-07-26 @ 23:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0