a while ago

Tänk att vädret kan ändra sig så tvärt, och att meterologer kan förutspå det. Jag slutar aldrig förundras över vetenskapen och alla teknikaliteter. Egentligen är det ganska sjukt vad vi kan göra, vad vi har åstadkommit. Helt otroligt och samtidigt förödande för oss själva, vi har liksom byggt vår egen undergång och alla andra stackars satar som aldrig får ta del av våra "storheter" kommer följa med ner i fallet, sorgligt....
Nå väl, idag hade jag gärna suttit ute och stekt benen tills de blödde som förra söndagen då jag avnjöt denna gudomliga frukost ute i solen....
Åh, får jag berätta om en väldigt angenäm händelse igår på jobbet. Jag fick en present, och ni vet hur mycket jag älskar presenter, jag är ju en sån typisk människa som söker bekräftelse. En killbekant kom förbi och köpte lite, efter en stund kom han tillbaka med en tidning och en rulle choklad. "Så att du överlever kvällen" sa han, om jag blev tårögd och stod och log i flera timmar efter det. "Vad flinar du åt?" -Inget, svara jag och fortsatte le. Så himla gulligt. Inte vilken tidning som helst heller, ett dyrt hästmagasin hade han hittat, "Jag har förstått att du gillar hästar"     Aaaaaaaw lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0