....all by myself

Om ni undrar varför jag ser extra rolig ut nu för tiden så ska jag möblera om mina ögonbryn lite. Därför de kommer se fruktansvärt oplockade och fula ut, men håll ut! Förbättring kommer ske snart förhoppningsvis.
Idag har jag även testat hemmets nya epilator och jag säger bara PAIN! Det gör så helvetiskt ont, det är nog ett utav det mest smärtsamma fysiska ögonblick jag upplevt faktiskt. Tur att jag får plåstra om såren lite imorgon då jag ska på ett spabesök :) Alldeles ensam dock så det är ju mindre kul, men det ska bli skööönt!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Skulle köpt brauns wet & dry epilator med massagehuvud av mig!

2010-06-14 @ 21:33:56
Postat av: Slaizen

hmmm....vad kostar den?

2010-06-15 @ 09:42:29
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0