burn baby burn

Hade ett svinkul inlägg på G innen i huvudet när jag låg på beachen och stekte fläsket tills det fräste om mig.... meeeeeen jag glömde det senare när jag väl satt vid datorn. Därför har jag beslutat att skaffa en sådan där minilappis, så ni inte går miste om roliga händelser (höhöhö) bara för jag är en kokosnöt.

I förrgår kväll blir det drog jag o syster till Blekinge, hon till das boyfriend o jag till sötaste Johanna, gissa vem som mer dök upp (sent omsider med ändå) på dörrtrappan?? REBECKA FUCKING BÄST! Helt stört sjukt att det gått fem jäkla månader sedan vi sågs sist, skype är typ not enough! Jag behöver ta på den människan för att må bra! Vi stekte i alla fall sönder på stranden igår som ni märkte, jag har en halv dag kvar att brännas. Sedan blir det såklart jobb ikväll, weeeei! :( Ska försöka få ur den halva strand jag har i skallen nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0