future partylook woopwoop

Det tog bara 50 minuter, det krävdes bara att både min och lillasysters garderob skulle rivas ut och in, det slutade nästan med att jag föll i mina höga klackar pga klädhögar. Men nu är jag klar och nöjd med resultatet. Tyvärr får man ju bestämma dagen innan vad man ska ha på sig kvällen efter då man jobbar sent inför... Kanske inte alls passar imorgon, då kanske jag vill ha kort-kort klänning eller ballongbyxor... vem vet, ingen som vet, inget som vet.
But this is it folks! (Nevermind min solbrända nuna eller mina oplockade bryn, håller på att ändra form på dem så det kommer se helt mongo ut i några veckor...Eller håret, helt ofixat!)
.

.


Kommentarer
Postat av: pixie

att möblera om ögonbrynen är ganska jobbit XD tar sån tid!

2010-06-20 @ 23:09:20
URL: http://pixies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0