I'm ready to brake your heart

Herre jösses, hur kan man sitta en hel dag av och till vid facebook, i verkligen 8 timmar. Det är pinsamt! Jag skäms! Under dagen har nog denna låt spelats 20 gånger i alla fall, mamma är ganska trött på den skulle jag tro. Vi har för övrigt haft en mor/dotter-helg nu när inte den största rövslickaren är hemma (systeryster). Ja, du är en kissass! Vi är inte jättenära vänner men det går framåt, mamma och jag alltså. Hon kan ha hittat mina ciggaretter, men den smällen tar vi när den kommer. Nu dansar jag vidare och skrålar på som aldrig förr!


Kommentarer
Postat av: rallaballa

har du börja röka???

2010-06-13 @ 21:34:10
Postat av: Slaizen

vem är rallaballa?

2010-06-13 @ 22:05:46
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: rallaballa

en nära vän..

2010-06-14 @ 19:11:24
Postat av: Slaizen

andré?

2010-06-14 @ 19:17:53
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0