Va det någon som sa fest?

Första outfiten bar jag förra veckan på jobbets "föreläsning/konferense" plus mitt nyfärgade hår som jag måste säga att jag trivs i ypperligt. Visserligen min ganska lika orginalfärg, naturligt är helt enkelt bäst. Tröjan med maximised axlar bara älskar jag, köpte den när jag va hos Tilda i Mani. Tänk vad ett nytt skärp kan blåsa liv i en en gammal kjol.
outfit nummer två var vad som gällde på personalfesten senare på kvällen/natten. En "klänning" som jag först trott var ett linne men se den passa ju lika bra som klänning med kilklackar till. Riktigt nöjd, förutom att Anton (curse you) knuffa ner mig i poolen så håret blec completely ruined. Värsta skatboet fick jag gå runt med resten av kvällen, men vänta bara jag ska ge igen!
På relaxavdelningen hängde vi med en öl i bubbelpoolen efter en mycket inspirerande föreläsning av Anders Wimark, cool snubbe. Senare glasshow på Kosta Glashotell, något långtråkig men glasblåsning är coolt. Har faktiskt testat på det en gång i tiden, min kreation är kanske inte lika imponerande som konstnärernas men iaf. 
Anklever är faktiskt helt okej, låter gräsligt men är man hungrig så är man. Röding på vårens primörer, mums och en hiskeligt tråkig efterrätt. Rabarber med vaniljsås och ett krossat digestivekex. Tur att det finns tequila och margeritha som btw är min nya baby. Dans och allsång fyllde natten och en märklig bussresa hem för att inte tala om när jag och moster skulle ta oss hem genom skogen i mörkret själva... Oj oj oj oj oj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0