And sliiiiiiiide

Min mormors cykel har dåliga bromsar. Igår efter träningen kom jag farande nerför storgatan, ska precis korsa vägen vid Donken och en bil kommer från tomma intet. Ställer mig på bromsen och glider/sladdar på sidan i uppskattningsvis 15 meter med grus sprutandes om däcken och ett fräsande ljud. Tyvärr hade jag ingen cykelkompis med mig utan fick cykla vidare småskrattandes för mig själv och massa blickar i nacken. Tur att jag och syster genom åren övat snabba inbromsningar och tävlat om längst bromssträcka.

I morse cykla jag vidare, inga komplikatoner dock men kallt va det. Body Balance vid halv sju va väldigt skönt att vakna upp med. Solhälsningar och solkrigare öppnade mitt sinne idag. Ska snart iväg på ett corepass med fina Moa sen väntar jobbet till åtta. Ja det va min torsdag.

Just det, vi säger grattis till Alexander som fått jobb på Media Markt, så nu åker vi dit och köper kylskåp! (Känner mig lite som en radiopratare i P3 idag, får se hur det går med det idag). Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0