disneylåtar och häxdryck is the shit!

Ni får ursäkta min bortvaro, men långa dagar och bloggande hör inte riktigt ihop. Denna vecka blir det värre, hela sex dagar kommer jag spendera på jobbet, great så värre kan komma att ske... Men jag gör såklart alltid mitt bästa.

Gårdagen, en efterlängtad helskön bakissöndag spenderades i en soffa med täcke, frukost på soffan av tusse , massa c/o segemyhr-avsnitt (älskar Anton a.k.a Olle Sarri) Han är nog mitt livs kärlek kanske? Mer glass, mer kladdkaka, ännu mera ballerinakex doppade i mjölk och dundermånga muffins och bullar kände Paul och jag oss redo för att gå en promenad. En promenad på närmare bestämt 400 meter på skare som nästan höll hela vägen fram.

Kvällen avslutades med kittelkalas i sängen (Tusse o Lizo goes wild) och ett försök att sitta uppe under oscarsgalan. Men som sagt med en vecka med mååååånga timmar på jobbet och två crazy nights denna veckan orkade tydligen inte kropp och ögon kolla på denna magnifika gala, vaknade på mina mosade glasögon med ett kex i handen....

Grunden till denna bakissöndag är självklart en awesome natt på stan med riktiga partyanimals! Paul, Lovisa, Lina, Kamilla o Johanna... Ursköna tjejer! Hatar ju som bekant oléo men de hade lyckats lura dit en skitskön DJ denna helg så det va kalas! Återträff med mina beskyddare kändes med topp! Ett mindre trevligt samtal med "jag-vet-inte-vad-ironi-är" ordnade upp sig ganska bra men botten va när jag efter en hel kvart på dansgolvet förolyckades. En stilig pojk trillade och gssa vem som trasslade in sina klackar i byxorna på honom och föll handlöst över nämnda kille? Moi såklart, stukade foten så fick shakea på ett be resterande två timmar och igår + idag känns det sådär bra i lilla foten :( Få se om man klarar en tur på rullisen? Vart va mina personliga livvakter då o spöade skiten ur klanten?! Vart Pelle?! ;)

Nu ska jag i alla fall snart iväg till jobbet och påbörjar min 6 långa dagar arbetsvecka, livet leker!

Kommentarer
Postat av: PaoW

pump it !! kom snart tillbaka vi saknar dig redan )*:

2010-03-08 @ 12:06:01
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0