drippdropp-hjärnstopp

Oj, vilka jobbiga och tröga kunder det finns. En dam lämnade tillbaka en kaffekokare med motivationen "Jag anser att vissa delar inte är hållbara flera år framåt och sen så droppade kannan så mycket från sidorna när man hällde". Men för guds skull, häll rakt då och va inte så klantig! Hur svårt är det att servera kaffe?! Och vad väntar hon sig för kvalité av en kokare för 199 kronor? Tur att man sluppit Sonja idag i alla fall, henne hade jag inte klarat av.

Och OJ, vilken träningsvärk jag har efter bodypumpen i går... Benen är som stockar och brösten som stenar (typ)... Uppmjukning med bodybalance halv 7 imorgon bitti! Sen är det jobb, upptagen ska man ju va :P

Kommentarer
Postat av: Turbo

Bröst som stenar, det låter som grejer det du!

Jobba inte ihjäl dig nu. Jag vill att du ska överleva din 20års dag.. och gärna min också! SNÄLLA.

2010-03-11 @ 09:01:02
Postat av: JeZ

Det är inte bara du som har träningsvärk sen bodypumpen ska du veta! Jag hasar mig fram här..

2010-03-11 @ 14:42:35
Postat av: Martina

Hahah min enda kommentar ;D

2010-03-13 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0