I wanna be made!

Måste ha sett väldans rolig ut nyss när jag ut trippade i pälsstövlar och morgonrock beväpnad med en flugsmälla. Nej jag är fortfarande inte full sedan igår, det enda jag druckit idag är apelsinjuice och vatten jag lovar. Roten till uppträdandet stavas solarie. Jag längtar efter att få en fräsch look, och inte se så jäkla likblek ut. Därför tänkta jag "Hell yeah, det är 5 plusgrader ute - jag ska sola!" Därför bytte jag om och svepte in mig i morgonrocken och i de höga pälsstövlarna (det är ju snö och blött ute, vill inte gå i flippflopp) och begav mig ut. Vårt solarie finns nämligen uppe på gymmet som ligger i en annan byggnad än boningshuset (xD), där finns även flugor som brukar vakna till liv. De tycker också det är gojsigt att ligga och lata sig i solariet. Jag däremot föredrar att spendera mina 20 minutrar där för mig själv och inte sjuttio flugor som envisas med att kila in sig under, över, i vart de nu kan hitta för ställen på mig. DÄRFÖR tar jag med mig en flugsmäck, varav de inte vågar sig in! HA! Who's laughing now?! Insåg dock att daz solarie va något smutsigt efter att inte blivit använt på x antal månader och att fem plusgrader faktiskt inte är acceptabelt skönt att vistas i enbart iförd trosor. Nej jag väntar lite till och får väl köpa en brun-utan-sol-tub i stället. just nu känner jag för att vara med i MTV's Made, det hade varit intressant eller nått.
Alexander, jag har Avatar hemma. Ska vi trotsa våra värderingar och se den bara för att faktiskt kunna smutskasta den med verklig fakta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0