I'm on a roll!

Jag tror att jag jobbar allt för mycket, härom natten drömde jag att jag gifta mig på Maxi, alltså inne i Maxi's byggnad! Måste va ett tecken på att jag spenderar allt för mycket tid där, fast å andra sidan är det jäkligt kul också. Men ändå, jag gifte mig på ICA Maxi. Bruden (jag) gjordes iordning inne i köttets kylrum och blommorna va i ostkylen. Brudgummen va borta (undra vem det va, en av ICA's alla godbitar kanske ;)) maten va det problem med och jag va i upplösningstillstånd när håret pajjade... Vilket kaotiskt bröllop, hann vakna innan jag fick se vem som va vigselförättare -attans!

Idag har jag i alla fall varit ledig och det har varit väldigt skönt att vila upp sig lite. Film och promenad. Lite städning också har jag hunnit med, och äntligen bokat min flygbiljett till adorable Tilda i manchester framåt våren. En bra dag, fixat lunch till imorgon med.
Känner att morgondagen kommer bli hektisk, först powerwalk sen smoothie-making och sedan in till stan för ett pass step! Sedan vidare till jobbet och se om jag vunnit något på min lotto och stryktipset som Coffe fixade, idiotsäker vinst sa han men vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0