Jag är dyngrak

Jobb i elva timmar på fastande mage och sedan två vodkashots på det brukar sluta illa. När man sedan ska lära sig dricka öl när man tycker det smakar unken kalsong är inte bättre. Lite vingel ner till stan och kanske vissa tankar som kom ut för högt men vilket drag jag och http://alexandersemo.blogg.se hade på Lofts dansgolv, kan jag säga mer än att vi ägde på "vårt" egna golv? :P Kvällen va underbart rolig trots vissa gnabb som vanligt men det är mer eller mindre upprätt nu. Tack för boken Alex, den gör faktiskt framsteg med mig :) Kvällens kommentar va helt klart "Jag ville inte att du skulle märka något Lisa, men jag är dyngrak!"

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du ska veta hur morsan körde med mig hemma! Hade rejält med ångest där ett tag.



Jag ska illustrera kvällen i en MSN-konversation:



Alexander säger (18:00):

Oh en öl till maten, vad gott! Men mer ska jag inte ha

-Mat och öl förtärs-

Mamma säger (19.00):

Alexander!

Vill du ha en samboca bailey?

Alexander säger:

Oh boy! Choklad, det som är så gott, men efter detta får det räcka.

-Samcoba bailey förtärs-

Mamma säger (19.15):

Alexander!

Vill du ha en drink?

Alexander säger:

Hmm, drinkar kostar jättemycket ute, och jag har därmed nästan aldrig druckit drinkar, måste testa en. Men sen får det räcka

-En drink förtärs-

Mamma säger (19.30):

Alexander!

Vill du ha en annan drink?

Alexander säger:

Hmmm, ja eftersom det var lite smaskigt och jag blir nyfiken på den andra då! Men

-En annan drink förtärs-

Mamma säger(20.00):

Alexander!

Vill du ha en jäger?

Alexander säger:

Hmm, det smakar ju sådär som vörtbröd, fast lite mint också! Jag måste ha en sån. Men nu får det bannemej räcka!

-Jäger förtärs-

Mamma säger (20:30):

Alexander!

Vill du ha en whiskey?

Alexander säger:

Oooh, ännu något som är gott. Vad är klockan? Oh fuck. Well, jag kommer ju inte direkt bli nyktrare!

-Whiskey förtärs-

Lisa säger (21:15):

Hej



2010-03-17 @ 21:47:18
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: Alexander

Hade för övrigt tänkt kolla om vi skulle på skivbutiken där idag, oh well.

2010-03-17 @ 21:48:38
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha, love it! Imorgon hinner jag med skivbutiken en sväng innan jobbet :) Om han har tid?

2010-03-18 @ 21:14:58
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Alexander

Jag har absolut tid. Give me a call

2010-03-18 @ 22:17:26
URL: http://alexandersemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0