jag har blivit luuuurad

Jag börjar bli lite nervös här hemma, jag vet nämligen inte vilken klocka som går rätt... Igår ringde mobilen vid utsatt tid på morgonen, "push snooze" skulle jag aldrig gjort, för mobilfan ringde aldrig mer. När jag senare vaknade gick den inte att starta, fick ta ut batteriet och starta om mobilen. När den vaknade till liv stod det att klockan va 12.00 "SHIT I HELVETET!" Jag började klockan 11! Rusar ner och kolla på klockan i köket (08.30) Hrm? Vilken går rätt, fick ringa till jobbet och fråga vad klockan va, den va halv nio som tur väl va. Hade den varit tolv och jag varit en timme sen till jobbet hade jag verkligen dött! Hatar att försova mig och att komma försent är verkligen en utav de värsta sakerna jag vet. Mitt problem är fortfarande att jag inte vet vad klockan är, för mobilen ligger en halvtimme före de andra klockorna. Så jag hoppas på att inte komma försent idag heller... Off to work, ikväll kommer lite härlig uppdatering från de senaste fyra dagarna, so long lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0