"Jag känner mig helt exposed"

Såg på Svenska Hollywoodfruar att Lena Jolton har någon sorts vibrator som hon vibbar kinderna med för att motverka tyngdlagen, undrar om en annan sorts vibrator funkar lika bra eller jag måste införskaffa mig en sådan?
För övrigt är ju bara Maria Montazami föööör skön Åh nej, mitt läppstift kommer inte göras mer. Det har ju en sån härlig peachfärg". Love her! En sån mamma vill jag ha som väcker mig för att vi ska åka på massage!

Susanne Zapperstein tycker jag är himla frän hon med, hon verkar ju va riktigt smart också. Päivy är väl den som driver mest med sig själv tycker jag men hon är ju hrm intressant.

Ja, jag tycker det är ett bra program och jag är en anings avis på dem men ändå inte. Undra om det finns något spännande extramaterial...?

Kommentarer
Postat av: Philip

Om jag var din älskling skulle jag lätt köpa dig en vibrator!

2010-04-01 @ 21:49:42
Postat av: Lisa

Om du va min älskling hoppas jag att jag inte skulle behöva en vibrator?! ;)

2010-04-02 @ 11:57:38
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0