maxianer festar loss

Jag dementerar det där jag sa om 6-dagars arbetsvecka och höjer ribban till 9 dagar, det är väl dementera det heter? Intellektuell människa sökes att lära mig intelligenta ord!

På tal om jobb har jag väl inte tagit en genomkörare av personalfesten som ägde rum förra tisdagen? Tänkte väl det, den va hur som haver sjukt kul och vilket jäkla ös vi maxianer har! Här snackar vi stampa sönder dansgolv och total bartömning. Hade så roligt, det enda svåra var vad man skulle ha på sig men det blev en halvlång sidenklänning med guldskärp och höga klackar, saknar bild på det dock... Tja, om man bortser från en minibråk och nervös taxi resa hem så va kvällen nice med breakdansande (?) och musiktävlingar, vi är ett så härligt gäng!

Kommentarer
Postat av: FilleToni

Dementera använder man mer när man vill föneka eller bestrida något. Ordet du söker är "revidera" som typ betyder ändra :)



Intelligent svar från intelligent människa ^^

2010-03-10 @ 18:58:46
Postat av: Lisa

Tack gode gud för jag har mina intellektuella herrar, varsin stor ros till er!

2010-03-10 @ 20:29:01
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: FilleToni

Sen när blev jag fler än en? :P

2010-03-10 @ 21:18:35
Postat av: Lisa

Du och Alexander pratar jag om, han är intelligent

2010-03-11 @ 19:54:44
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: FilleToni

Inte så lätt att veta när det bara är jag som har kommenterat... dock tror jag är att jag är lite klokare, om än en gnutta bara;)

2010-03-12 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0