One more sms

I lördags såg jag en intressant film; Interstella 5555. En anime-film utan monolog MEN som i en timmes tid genomljöds av endast Daft Punk. Antagligen va bandet ursprungspunkten i historian som utspelade sig i rymden vs. jorden. Frän med andra ord.
Efter filmvisningen tog jag och Alexander på oss våra nya chinos och for ner till stan. Vatten på sports och kvällen höjdes till skyarna med fejk-norrlänningar och deras hockeyfantast med brun skinnjacka till vän.
Donken har inte koffeinfritt kaffe, ni som inte visste. Tack gode Gud för det så jag slapp lära mig att dricka det. Jag har numera också den fränaste ringsignal och smsljud ni kan tänka er! "One more sms" och ni fattar... Alla vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0