pure evil

Jag har otaliga gånger berättat, förklarat, demonstrerat, skällt och skrikit på min pappa att ge fan i att röra något på morgonkvisten. Hans enda syssla är att ta sig till toaletten utan att vidröra något, ta sig i jobbakläderna och sätta sig i bilen, frukost får han äta när han kommer till jobbet. För det absolut värsta jag vet och som gör mig vansinnig är att bli väckt på morgonen av slammer eller fotsteg (stampande). Idag hände det igen tretton minuter över sex. Slammer, slammer, slammer hör jag från köket och någon som nynnar NYNNAR kvart över sex när jag är ledig! Hade jag haft ett hål i mitt golv ner till köket hade jag släppt en sten och hoppats den träffa den skyldiges huvud. Hela min morgon blev fucked up, fick gå upp tre fyra timmar för tidigt. Ut på en promenix för att lugna ner mig, gjorde en smoothie och satt mig för att kolla på vänner. Somnade och vaknade tre timmar sedan med nackont för jag suttit och sovit i någon konstig ställning med dregel på kinden. Tack pappa, nu ska jag repa hans finaste gitarr eller punktera hans dyra cykel. Vilket gör mest inverkan? Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0