snowboarder

Anledningen till denna pain stavas snowboard. Åkte till Hestra med syster o hennes boy och min kära vapendragare kusin Paul i söndags. Sedan jag varit 8 år har jag åkt skidor, varför jag nu skulle försöka mig på snowboard har jag inte en aning om. Det går inte lära gamla hundar sitta, ja nästan samma sak med skidåkare och snowboards. När jag klarat exakt två meter i knappliften på denna dödsbräda va jag beredd att ge upp, efter två minuter på den. "Jag vill inte, jag kan inte, jag är en looser" sa jag till min syster och satt och surade. Sen kom Martin och bokstavligen drog mig uppför backen och tvingade mig nerför den och sen gick det faktiskt bättre och bättre under dagen. Gången då det gick bättre än någonsin hör jag detta bakom mig "Åh, nej... Gud, Lisa jag kan inte!!" Och mellan benen ser jag Pauls bräda glida emellan sen va kraschen ett faktum. Jag trodde allvarligt talat inte att ben kunde vridas i de vinklarna eller att jag två dagar sedan kan få sådana blåmärken på sådana ställen eller ha sån jäkla träningsvärk i rumpen! Men jag ska inte neka till att jag hade kul för det hade jag, bäst! Även om det ett tag i bilen blev lite completely miserable... Tur att Robert och Klas muntrade upp alla med sina fräcka outfits och daft punk på högsta! Work that ass!


Kommentarer
Postat av: ~R.

Nice! Det kanske är dags för oss att åka på 'skid'semester igen?

2010-03-02 @ 13:14:35
Postat av: Lisa

Jag tror verkligen det är dax! :)

2010-03-02 @ 13:54:17
URL: http://lisamengel.blogg.se/
Postat av: Paoww

jag har fortfarande fruktansvärd smärta. kmr det ngnsin gå över? men iiiigh det är alltid kul när the boosh is loooooooooooooose. sorry för att jag kraschade dig :D jag snor några bilder btw! xoxoxo ses på fre? aaawesome!

2010-03-02 @ 14:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0