up on the downside

En dag ledigt va precis vad jag behövde. En dag på stan va precis vad jag behövde. En dag med Alexander va precis vad jag behövde. Dagen igår va med andra ord precis vad jag behövde.  Lyckades (hör och häpna) göra av med en hel del pengar men fick i retur riktigt fina grejer för dem också. Typ: tre dubbla CD's (Beatles, Edith Piaf & Elvis) och en CD med Ocean colour scene, ett par skitsnygga träningsbyxor, a-vatten, en present och ett par chinos. Jag som aldrig skulle köpa ett par chinos, jag skulle heller aldrig ta på mig en sådan mössa och vistas med den i butik eller smaka kaffe men det gjorde jag med. Alexander du har dåligt inflytande på mig men jag hade en superb dag iaf!
Idag är en mindre lyckad dag, jag vill helst ligga under täcket med en bucket of B&J och kolla på seinfeld men jag ska till jobbet och jobba till stängning i stället för det. Jag har i alla fall hunnit med att se en bra film, Sherlock Holmes. Jag bara avgudar Robert Downey JR, han är så het så jag bara vill bre han på en macka och äta upp honom (typ), fast jag får tydligen nöja mig med räkost idag...


Kommentarer
Postat av: Alexander

Lät som bra inflytande tycker jag

2010-03-23 @ 13:56:06
URL: http://alexandersemo.blogg.se/
Postat av: Paoww

i want eeeeeeeedith! kom o se film mig. la vie en rose tex xxx

2010-03-23 @ 19:21:55
Postat av: Lisa

Ja,jag menade såklart BRA inflytande! Vi gör om det, men jag har gränser.

Wacky, whenever! Sätt dina pratikanter på jobbet istället och KOM!

2010-03-24 @ 11:39:01
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0