20

För er som missat detta spektakel har jag fyllt hela 20 år idag! Haha! Firades med 2.25 haltig cider och prinsesstårta, oj den här familjen knows how to PARTY! Ne men det va lagom mysigt faktiskt, vi ha ju kommit överens att fira med feta släkten i sommar och Beck o jag har ju vårt stå hej att se fram mot :) En liten flaska passoa fick jag i alla fall av mor och ett kort där det stod precis vad hon kände för mig, vackert. Lite blommor av kära släkten som antagligen kommer dö inom två dygn av min "omsorgsfulla" vård eller bli brutalt mördade av mina små kissemissar :S Jag festade även till det med att införskaffa mig en megastor locktång och ett svindyrt shampoo från Toni&Guy!


Kommentarer
Postat av: paulPATTERSSS

KÅRESTAD WHERE THE ACTION ISSSSSS! AWOGAHH NOUGAAHHHH

2010-05-04 @ 21:21:44
Postat av: Slaizen

PAAAARTEEEEEY! Fruity-loopy-banana-disco!

2010-05-04 @ 21:39:42
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0