Bättre sent än aldrig är bäst!

Efter min andra powerwalk i morse gläntade jag på brevlådans tunga lock och fann ett paket märkt LARGE... adresserat till mig! Nyfiken i en strut som alltid rusade jag in och slet upp det, hade mina känningar att det var från en speciell sötnos och jag hade så rätt så rätt. Från söta Johanna trillade det ut en nyckelknippa från Chanel (!) love u! Världens roligaste kort som nu finns i min pensionärssamling och det bästa av allt. En gigantisk kanelbulle! Smaskade i mig en bra bit på stört och bara njöt av min underbara vän ansträngningar att faktiskt skicka en bulle på posten. Jag älskar dig min lilla pensionär och JA! Våra honung- vs. vattenmeloner får alla passa sig för (du vet nog vems vattenmelonerna är ;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar våra vattenmeloner! <3

2010-05-31 @ 18:56:16
Postat av: Slaizen

Meee tooooo <3

2010-06-01 @ 12:19:27
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0