freedom

Känns verkligen att man degat till sig på minisemestern, träningen idag var hård och seg. Men gott gör den ju :) Bästa stunden på dagen var den långa ridturen på Chic, skulle egentligen bara ta en kortis för att han skulle få röra på de stabbiga benen. Sen börja ju solen skina och det blev så varmt så det blev en väldigt lång tur i stället. fint formad i traven och de kraftfullaste galopperna ever! Finns verkligen nästan inget härligare än en riktigt bra galopp. Vilken frihet man känner då när man bara flyger fram och det går så fort så fort. Love it! Bilder från Manchster kommer imorgon, nu ska jag stöka färdigt sen är vi nöjda för idag :P Natti, en grape på altanen innan läggdax i solnedgången, myyyyyys

Kommentarer
Postat av: paj

jag har utmanat dig ... möh - o ring mig på STÖRT!

2010-05-19 @ 21:48:38
Postat av: Kajsa

Sv: hahha visst har jag rätt!! =)



omg, ännu en Mengel ,omg!

men det är ett härligt släkte! =)

2010-05-20 @ 20:51:52
URL: http://caisalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0