I'm from the airforce -YOU! Get over here!

"A double vodka, please." "All by yourself?!" "Well hell yeah!" Sen var det the Factory som gällde, en gammal fabrik i tre våningar i rött tegel, kan det bli mer brittiskt? Första golvet indiemusik och brittiska band. Blev överlycklig när Marina and the Diamonds spelades, kiss with the fist is better than none (I soooo agree)...
Mittengolvet var mitt absoluta favoritgolv, 60-80tal massa beatles och supremeslåtar, Johanna du hade älskat det! Tyvärr har jag och Tilly en stor olikhet som kan knepa till det lite, hon gillar nämligen det översta  golvet mest, house techno r&b-skit typ. Jag gillar i och för sig den musiken med, men igår var det mest musik och inget sjungande (jag vill ju sjunga med! Sen kände jag inte igen musiken, det är lite synd. Men man får ta seden dit man kommer, jag hade kalaskul ändå.
Söt sydafrikans britt från airforce är nu tillagd på listan ;) Hade det inte varit för mina nya skor för £5 som helt totalt yxmördade mina fötter hade kvällen varit fulländad! Bilder på partyoutfiten kommer senare, nu ska vi käka lite lätt frulle sen drar vi till Primark! Kisses <3

Kommentarer
Postat av: Alexander

Indie och beatles i samma hus? Best club ever!

2010-05-15 @ 17:30:10
Postat av: Slaizen

I KNOOOOOOW!

2010-05-15 @ 20:05:41
Postat av: Johanna

instämmer! kan det bli bättre eller?!! :D

2010-05-16 @ 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0