jag gillar grisar för mycket

Har precis lagat mig en bakad potatis med keso/bacon/majs-röra... det va helt okej. Jag älskar ju potatis :P Men bacon har jag verkligen försökt lära mig att tycka om men det är totalt omöjligt. det smakar verkligen rumpa. Usch! Fläsk kan jag få ner om jag måste men annars är det med sådär gott. Dock har jag lärt mig att äta en massa nya saker och kombinera smaker på ett sätt jag aldrig gjort förr. Ni som känner mig vet att jag är väldigt kräsen när det gäller mat så ni förstår vilket lyft detta är. När jag säger att jag äter vitlök, avokado, kiwi på macka, grönsaker Till maten och typ soppa. Heja Lisa...
Nu taggar jag vårruuuuuuset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0