Jo, jag -----r l----teee heeee-s

Jag ber hundra gånger om ursäkt för min kassa uppdatering, jag har blivit sjuk :( Jag som aldrig blir sjuk, tack för detditt förbannade jävla pollen som förstör hela min sommar!! Plus att det har åskat och blixtrat här härom dagen i styvt fyra timmar vilket resulterar i att vi inte kan använda datorn... :( Ja, vi har ledningar som kan träffas av blixten och ingen åskledare... så inga kommenatarer tack för vår icke existensiella nymodigheter tack!
Jag har i alla fall börjat jobba igen efter min semester (som det kommer bilder ifrån sen). Det var riktigt skönt att jobba igen, saknar det faktiskt. Yes, workoholic indeed! Om det inte vore för min extremt hesa hals som gör det lite knicksigt att sitta i kassan går det bra, det är tropisk hetta på Maxi med. Det är sååååå varmt så man bara dör!
Idag tänkte jag kanske hinna med att sola lite o rida lite innan jobbet, och tvättas håret för i kväll eventuellt om min hals mår lite lite lite bättre tänkte jag dra till Rock the Lake! Jag vet att det bara är gamlingar som hänger där på lördagar men I don't care! Jag har fribiljetter så jag förlorar typ nada på det :P Jaja, peace out lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0