@Manchester

Jag hade ungefär 2 meter tillgodo på mitt feta första klass säte på tåget ner till Kastrup, så tydligen har jag inte ett mega-arsle trots allt :P Det var absolut inga problem alls med resan men gosh vad hjärtat dunkade när jag gick igenom tullen och passkontrollen, i och för sig hade jag ju inget att dölja... Bra start i huset fick jag väl dock inte, gick in på toan när lillpojken badade, men Hey! Vem badar med dörren öppen?? Stackars liten tusse...
Tilda och jag åt middag på Pizza Hut, eller ja jag åt som en gris och vi dricksade alldeles för lite :S Nu har vi tagit igen allt tjejsnack jag saknat och ska krypa ner i en minisäng för att kolla film :) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0