Ölboll

Oj hoppsan... Brännboll efter jobbet igår kväll i perfekta vårvädret med öl (alkoholfri för min del som körde hem på natta sen). Puben efter det, mycket trevligt förutom att jag lyckades punktera Robbs öga... Blödde lite o idag var han ganska blå o svullen  stackaren. Men så går det när man gafflar med mig, en rak höger! (Kanske inte så det gick till, men nästan)... Väl hemma igår natt finner jag mig själv utelåst, G-R-E-A-T verkligen. Efter ett tag öppnar mamma "Jag trodde du hade  nyckel o inte skulle komma hem" HALLÅ? Vi har ju ingen extranyckel som jag haft på tre år o vart skulle jag tagit vägen om inte hem??
Sjukt segt att gå hem kvart över fem i morse när man sovit en timme, därför slocknade jag ganska hårt i soffan efter jobbet idag. Sköööönt, måste sova lite till för det är jobb imorn med som gäller såklart!
Ni glömmer väl inte rösta på SWEDEN om ni är utomlands ikväll, de har startnummer 6!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0