party like a rockstar!

Det här är ju pinsamt, jag trodde inte jag va så glad i hatten igår (if you know what I mean)... Tydligen var jag det, idag när jag tog av min bh hittade jag ett fastklibbat spelkort på patten (en joker?!) Det här är inte bra, jag trodde det gick till sansat och lugnt. Hur kom kortet dit? Vem satte dit det? Jag vet i alla fall att jag hade väldigt ul och en trevlig natt, en skön morgonpromenad upp till Teleborg. För att hämta mobilen i en helt tom men otroligt välfylld lägenhet med flaskor och burkar. Det såg inte bra ut! Och vart var lägenhetsinnehavaren? Fasen jag är ju fortfarande packad, gott med cola och korv på pressbyrån i alla fall. Nu ska jag ha en rejäl frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0