SYSTEMET, SYSTEMET!!

Jo då, idag gjorde jag min debut på SYSTEMET! Rob fick följa med och hålla mig i handen, jag va lite nervös... Behövde såklart visa leg, men tur är väl det annars skulle jag känt mig som vilken annan tvåbarnsmorsa som helst. På tal om morsa, jag känner mig ovanligt stor o jag som inte gjort några snedsprång alls förutom min födelsedag! Varför? Tillbaka till alkoholen, blev en hel del gott. Lovisa! Hypnotic kanske ska utgå ur sortimentet om jag fattade det rätt, så köp upp lagret! Jag tog bara en, tsss^^


Kommentarer
Postat av: Ellie

dendära Hypnotic har jag inte hört talas om innan.. vin? :P haha. Spännande med systemetdebut, jag har några månader kvar!

2010-05-06 @ 21:22:14
URL: http://ellinorwidroth.blogg.se/
Postat av: themoonyesiam

hypnotisera mig blå and ahhhhh bring me some moooooooojitos!!!

2010-05-07 @ 10:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0