The Devine story of Avatar

Så, då har man sett den heliga Avatar med. Helt ärligt var den bättre än jag förväntade mig, kanske för att mina förväntningar till skillnad från vissa andras var ganska låga. Allt snack om att det ska vara tidernas bästa film, världens vackraste, mest genomtänkta bla, bla, blaaaa gör bara att allt känns som ett PR-trick. Tycker verkligen alla att den är så bra eller är det bara vad alla andra plus medier säger som gör att de tycker den är bra?
Summan av kardemumman är i alla fall att den faktiskt är väldigt lik en modern pokahontas, men det är ju i och för sig världen också. När i-länderna invaderar u-länderna för att suga ur det eda de har för att sedan lämna landet i ruiner. Alla krig där man inte tar hänsyn till något mer än pengar. Men att i slutändan kärleken segrar och naturen vinner, frågan är om det kommer bli så i vårt fall? Människan är trots allt sin största och värsta fiende, ja till och med värre än åskmolnet som förstör allas charterresor! Jag velar mellan en trea eller fyra i betyg, det blir nog tre och en halv toasters den här gången...

Kommentarer
Postat av: paj

THE NERDS ARE HERE AGAIN- that's a film for you!



t o m mamma vill se avatar - då har det gått förlångt- över hypat skit är vad det är!! aaargh

let's mys o se some good old forios när du kmr hem! xxxxxxxxxxxx

2010-05-12 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0