I just wan't your kiss boy

Nu har jag bokat in mig på tre träningspass imorgon, vette fan jag borde ju komma med på något annars blir jag sur som en tjur! Hoppas fortfarande på att Marty ska spåra ur och springa ut till frysen för att hämta glass för min mage kreverar snart för alla cravings den skriker om! Martina, snälla gör det så jag med kan göra det!!

Idag har jag fixat färdigt alla grejer inför min resa, ska bara packa sen är jag ready to go! Tränat har jag faktiskt med gjort, har varit väldigt dålig på det de senaste två veckorna men nu är jag back on track och den bellyn ska bort innan bikinin åker på, å därmed BASTA!

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vilken belly? Skärp dig

2010-05-10 @ 22:51:50
Postat av: paj

pumpkin soup =}

2010-05-11 @ 09:43:02
Postat av: Slaizen

När ska vi mysa igen pumpkin? <3 har du missat den Alex, boy you need new glasses! ;)

2010-05-11 @ 11:11:15
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0