"I'm a size four!!"

Gårdagen
Idag har vi shoppat i typ sex timmar, eller jag har shoppat Tilda har kollat på :P Primart is the fucking shit! Massa kraffs för £24! Bilder på alla fynd kommer när jag är hemma och har lite mer plats för på vårat rum är ytan ganska begränsad om man säger så, det är inte så att vi har stökigt eller nått, nej då! Oh, idag såg vi massa snubbar som spelade cricket! Jag blev helt till mig och smygfotade, i min iver glömde jag zooma givetvis, men jag var så stolt över mina kassar. För i den ena ligger en oversizead klänning som kommer vara heeeet i sommar utan bh o allt!



Volka Razzz rinner nu nerför våra strupar för snart ska vi skaka rumpa på gaybarernas gaybar View! Yeah, check that out!"Nooo, I'm a size 4!!" "No,Adam you're a 3 and a half..." "NOOO! She didn't messure my feet properly!!" Snacka om att en åttaårig pojk blir upset när man snackar skostorlekar :P Då ska väl vi nojja vidare: I'm a size zero!! Hellyeah!

Kommentarer
Postat av: paj

uuuh nougaaa grrreat ass xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2010-05-16 @ 10:48:57
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0