wicked

Hahahahaha, veckans samtalsämne på Maxi är: "Vad fan hände i lördags?!" Var vi verkligen så askalas allihop? Det jag minns är i alla fall att jag hade så jäkla kul så det bara inte går att förklara. Vissa minnesluckor dock... inte bra. Mormor frågade mig dagen efter "Va det bra musik" Mitt svar: Jag kommer faktiskt inte ihåg vad som spelades eller om det va bra, antagligen hade jag så kul så det inte spelade roll eller kan det bero på något annat? Ett och annat inträffade som vi genom en tyst överenskommelse bara nämner en gång och den gången har varit, tyvärr.... Min paljettklänning gick sönder! Ett stort hål på magen!! Buhu....
Innan det gick snabbt utför....
Kort därefter....

Kommentarer
Postat av: pixie

Jag minns allt ;P

Det var bra musik och jag ska inte nämna nåttXD haha kram

(det är luddes tjej om du inte vet)

2010-05-06 @ 22:57:34
URL: http://pixies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0