26/11

Stört jobbigt cykelpass i morse, kände hur det rann svett från armarna och vattenflaskan tog snabbt slut, benen värkte och fötterna pumpade! Sjukt nöjd nu i efterhand men i just det ögonblicket när man tror man ska dö längtar man bara hem till sin sköna varma säng man övergett och en god frukost. Nu har jag fixat lunch och matlåda till jobbet. Diska undan disken och rensa upp lite sen ner till stan för att kila runt med Gabbe lite. HÖG tid att fixa biljetter till juldagen, LOFT here we come!

I natt ska jag dock vila upp mig, igår var det huuuuuur mycket folk som helst på kvällen, jobbade i info och hade kö i 45 minuter när jag stod ensam. Jag hatar att folk är så respektlösa, att de står och stampar och suckar för att det tar tid. URSÄKTA mig att jag måste hjälpa alla kunder till 100% plus att jag ska öppna grindar för andra och springa fram och tillbaka. URSÄKTA MIG! Till slut tog kvällen slut, men sena var vi. Hahaha, ni skulle hört när jag fick ropa efter väktarn i högtalaren. "Eeeeeh hallå?" (Hör Anna och Åsa asgarva i bakgrunden och börjar själv frusta som en häst I MIKROFONEN!) "Kan väktarn gå till (hihihihihi) omklädningsrummet tack!" Tur att alla kunder var ute ur butiken vid den tidpunkten, vi skrattade till tårarna kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0