Don't be mad, I love you

Såååå otrooooligt vackert väder, 30 cm snö i stora drivor, solen som gör att snön glittrar och ögonen tindrar, adventsstjärnan som lyser i fönstret med flingor fallandes utanför i 10 gradig kyla. Vad lycklig jag blir av detta, så lycklig att jag sitter här och skiter i att diska på två timmar för jag vill kolla på två OTH-avsnitt och äta choklad.


För jag är så rädd att du är arg på mig. Jag vet att jag kan säga fel saker och rent ut sagt vara elak mot dig. Förlåt förlåt förlåt fölåt mig, det var dumt. Jag kan inte sova om du inte säger god natt till mig... Sluta inte...

Kommentarer
Postat av: Becks

Har det hänt nåt? Vi pratar på torsdag <3

2010-11-30 @ 14:15:48
URL: http://vildlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0