efterfeeeest (inte riktigt)

Ingen ska då komma till mig och säga att jag inte vet hur man efterfestar! Idag var jag uppe till kl 6 och tvättade efter en trevlig kväll med bubs :) Chill, snack, schlagerquiz, wii balanceboard och iskall promenad till samarkand mitt i natten... Just det, kom världens sötaste katt och mös med mig när vi stod ute o snackade, hade inte hjärta att lämna den kelsjuka saken ute när det faktiskt var minusgrader! Det sved när jag satte ner tusse i det frostbitna gräset :( Var alldeles för pigg så bestämde mig för att tvätta vid 02.00, det ni! Klockan 6 i morse stupade jag i säng och sov tills nu, inte alls länge... Drömde att jag sov till 15.34 (skönt) men klockan var bara halv elva när far ringde o frågade om viasat motor (!) Nu ska här diskas efter i fredags, tvättas hår, packa, skriva ut biljetter, hämta möbler, fixas naglar och bryn. Hektisk dag o alldeles för lite tid! :(

Kommentarer
Postat av: Paoww

ähhhhh när kmr the full lowdown dåååå????

2010-11-16 @ 22:18:51
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0