I'm a taker, no giver

Tycker faktiskt det är lite trevligt att tvätta, det luktar gott och är varmt och mysigt. Plus att man hinner med lite småärenden inne i hemmet medan maskinen går eller tvätten torkar. Bästa är att jag kommit på hur jag ska hänga tvätten så jag slipper stryka den :D Yei för mig!

Aerobics ikväll ska bli kul men jag är nervös, min koordination när det kommer till att kombinera arm och benrörelser inte är den bästa... Aja, det blir ett gott skratt för alla andra.

Håller även på att planera alla julklappar and so far so good, tror det kommer bli finfina grejer i år. Annars måste jag nog säga att julklappar är något utav det tråkigaste jag vet att köpa, och jobbigt att komma på. Födelsedagspresenter är mycket bättre. Känns mer personliga i och med man kan lägga ner mer tid på individen, nu ska hundra miljoner klappar inhandlas och fantasin sinar ganska snabbt. Jag föredrar hellre att få presenter än att ge, om inte det märkts. Jag tror Guds mening med mig va att skämma bort mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0