Innebandy <3 Lisa 4-ever

Ända sen skolan har faktiskt innebandy varit min favoritbollsport, och nu när jag faktiskt får spela det är det ännu roligare. Vad säger ni om tre mål i rad, kände mig lite så där typ bäst just då... Haha!
Hur det kommer sig att jag börjat spela innebandy nu är för vi glada prickar på Maxi spelar varje måndag mellan 18 o 20.30 typ, stört roligt! Men farligt! Det är inte för inte som innebandy är en utav de mest olycksdrabbade sporten. Har fortfarande ett lika bolliknande blåmärke på smalbenet från förra veckan och imorgon kommer jag väl ha ett lika vackert på kinden :S Stackars Gabbe har säkert brutit ett revben eller två efter min framfart, klubba gick typ sönder... förlåt bubbi. Lovar att gottgöra dig :)
På tal om blåmärken, nu för tiden får jag blåmärken av ingenting. Helt freakin' prickig, prickig korv ;) Vart kommer de ifrån liksom? Måste va hormonerna... Gaaaah blir galen, nehe nu fortsätter Hollywoodfruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0