Ja se, det har snöat!

WHOA! Det är hur mycket snö ute som helst! När Marty skulle lämna mig i morse väckte hon mig och sa: "Vill du se hur mycket snö det är ute?" I och med att jag älskar snö var jag tvungen att pallra mig upp under mitt varma täcke och kila ut i hallen för att kolla ut på världens vackraste snölandskap. Jag förstår inte ni som hatar snön??? Anyway, vi fick trycka upp dörren och Marty lilla sjönk ner i snön så den trillade innanför stövelkanterna, hihi... Jag dock, fick inte igen dörren för ett halvt ton snö hängde med dörren in. Så nu drar det lite här och några flingor singlar sig in genom dörrspringan medans jag är på jakt efter en skyffel. Jag kan ju inte lämna dörren öppen nu när jag bestämt mig för att dra till gymmet då jag ändå är uppe :) Good morning to you all!

Kommentarer
Postat av: paul

fy fan vad härligt!!

2010-11-25 @ 10:19:51
URL: http://unthinkthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0