Blåst sådär på morgonkvisten

Körde hem bilen igår kväll, vilket ledde till att jag sov hemma hos mamma o pappa. Det blir ju toppen tänkte jag i med jag ska tvätta idag kl 06-12, då är jag garanterad att komma upp om jag åker med pappa in.
.
Sagt och gjort, "Vi kör kl tjugo över sex" sa pappa med undertonen är du inte uppe då skiter jag i dig. Han väcker mig idag o säger jag kör om en kvart. Fan vad tidigt, somnade ju nyss... Ner i köket står klockan på halv 5,
"Pappa, er klocka har stannat" -"Mmm, jag vet."
.
När vi sitter i bilen in till stan ser jag att klockan faktiskt är 04.41! Okristligt tidigt! "Jag har lurat dig" säger han då, jo jag märkte det. Så nu har jag varit uppe länge länge länge o är fortfarande trött. Men tvätten är klar och håret tvättat, man kanske borde gå upp så tidigt jämt för att få saker o ting gjorda?? Snäll pappa för övrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0